تماس تلفنی: 03537272850
فارسی فارسی ENG English العربیته العربیته
اخبار و اطلاعیه
اسفند 13, 1402

اتصالات و شیرآلات در آرم پایپ

اتصالات و شیرآلات در آرم پایپ با سایز ها و کاربرد های مختلفی عرضه می‌شوند. در ادامه به بررسی این نوع محصولات خواهیم پرداخت.

اتصالات و شیرآلات در آرم پایپ در دو گروه عمده کوپلی و پرسی می‌باشد که با استفاده از کیفی ترین مواد اولیه شامل برنج، اورینگ، حلقه استیل ضد زنگ و استحکام در اتصالات پرسی با ماشین آلات پیشرفته و دقیق تولید می‌شود.

تمامی آزمایشات لازم از جمله تست ۵۰۰۰ سیکل بر روی اتصالان و شیرآلات صورت می‌گیرد. همچنین اتصالان تولیدی دارای سایز و علامت تجاری کارخانه می‌باشند.

این اتصالات پس از کنترل کیفیت در کارتن های مربوط به تعدا معین قرار گرفته و برچسب شناسایی به آن الصاق می‌گردد و جهت استحکام و ماندگاری بهتر کالا، کلیه کارتن ها شیرینگ گردیده و به انبار منتقل می‌شوند.

انواع اتصالات و شیرآلات در آرم پایپ

اتصالات آرم پایپ محدوده وسیعی از نیاز های کاربران در صنعت ساختمان و تاسیسات را پوشش می‌هند. برخی از این محصولات عبارتند از:

  • انواع شیر های کلکتوری
  • اتصالات پرسی لوله های چند لایه
  • اتصالات کوپلی لوله های چند لایه
  • اتصالات و شیرآلات رادیاتوری
  • اتصالات لوله کشی گرمایشی از کف
  • انواع کلکتور و جعبه کلکتور
  • انواع صفحات نصب و بست کلکتور

اجزای اتصالات و شیرآلات آرم پایپ

  • اتصالات پرسی

اتصالات پرسی آرم پایپ از چهار جزء تشکیل شده اند. جز اول این نوع اتصالات، از جنس برنج بوده که جهت مقاوم سازی و زیبایی توسط آلیاژ نیکل آبکاری شده است. اورینگ ها بخش بعدی این نوع اتصالات هستند. به منظور جلوگیری از نشتی آب علاوه بر فشرده شدن عاج های بدنه اتصال در گوشت درونی لوله، در هر انشعاب از دو اورینگ سیلیکون استفاده می‌شود.

حلقه استیل ضد زنگ بخش بعدی این نوع اتصالات بوده که وقتی بدنه اتصال در درون لوله قرار می‌گیرد، این حلقه بر روی لوله قرر گرفته و عملا لوله در میان حلقه استیلی و بدنه برنجی مهار می‌شود. بر روی این حلقه سوراخ ها قابل رویت بوده و آماده برای فشرده شدن حلقه بر روی آن می‌باشد.

جزء آخر این اتصالات پرسی آرم پایپ، مهار های پلاستیکی بوده که در انتهای عاج هر انشعاب قرار دارد و جهت نگهداری و مهار حلقه استیل بر روی بدنه اتصال می‌باشد. این مهار با نگهداری حلقه استیل در جای خود بر روی بدنه اتصال باعث شده سرعت اجرا بالا رود.

  • اتصالات کوپلی

اتصالات کوپلی از سه جزء تشکیل می‌شوند. بدنه اتصال از جنس برنج با آبکاری آلیاژ نیکل بوده و در خروجی انشعاب هر اتصال عاج های معکوسی جهت نگهداری لوله در جای خود می‌باشد. در انتهای عاج ها بدنه اتصال دارای رزوه ای برای پیچ شدن مهره به آن قرار دارد.

قسمت دوم این اتصالات اورینگ، و قسمت آخر آن حلقه برنجی مهار لوله است که وقتی بدنه اتصال در درون لوله قرار می‌گیرد، این حلقه بر روی لوله قرار گرفته و عملا لوله در میان حلقه و بدنه مهار می‌شود.

سخن آخر

اتصالات و شیرآلات اجزای ضروری در لوله کشی ساختمان هستند و هر کدام از آن‌ها کاربرد های متفاوتی دارند. انتخاب این نوع اجزا به هدف شما بستگی دارد و عموما توسط کارشناسان صورت می‌گیرد. اتصالات و شیرآلات پنج لایه محصولات اصلی شرکت آرم پلاستیک نگار یزد بوده و به طور گسترده به بازار عرضه می‌گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *