اخبار و اطلاعیه
بهمن 7, 1402

آرم پایپ دارنده گواهی نامه کنترل کیفیت اروپا

کارخانه آرم پلاستیک نگار یزد با افتخار دارای گواهینامه‌های معتبری در زمینه‌ تولیدو عرضه لوله و اتصالات پنج لایه است. این گواهینامه‌ها و پروانه‌های کسب به ما افتخار می‌آورند و نشان از تعهد ما به کیفیت و استانداردهای بین‌المللی می‌باشند.

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که کارخانه ما دارای گواهینامه‌های زیر می‌باشد:

گواهینامه استاندارد:

شرکت آرم پایپ در تاریخ یکم خرداد ماه یک هزار و چهارصد و یک این گواهینامه را کسب نمود و از آن پس، از علامت استاندارد ایران برای فرآورده لوله های چند لایه برای لوله کشی آب سرد و گرم داخل ساختمان استفاده نماید.

گواهینامه ISO 9001:2008:

این گواهینامه نشان دهنده تعهد ما به کیفیت مدیریتی و استانداردهای بین‌المللی می‌باشد. با این گواهینامه، ما تأیید می‌کنیم که فعالیت‌های ما با رعایت استانداردهای بین‌المللی مرتبط با کیفیت مدیریتی صورت می‌گیرد و تلاش ما برای بهبود مداوم فرآیندها و خدمات، مورد توجه قرار می‌گیرد.

گواهینامه ISO 14001:2004:

این گواهینامه نشان دهنده تعهد ما به مدیریت محیط زیست و کاهش اثرات منفی بر محیط زیست می‌باشد. با این گواهینامه، ما تأیید می‌کنیم که فعالیت‌های ما با رعایت استانداردهای بین‌المللی مرتبط با محیط زیست صورت می‌گیرد و تلاش ما برای کاهش تأثیرات مخرب بر محیط زیست، مورد توجه قرار می‌گیرد.

این گواهینامه به ما افتخار و اعتماد مشتریان و ارباب رجوع‌های محترم ما را در حفظ محیط زیست و تداوم فعالیت‌های کارخانه تأیید می‌نماید.

گواهینامه OHSAS 18001:2007:

این گواهینامه نشان دهنده تعهد ما به ایمنی و سلامت حرفه‌ای کارکنان می‌باشد. با این گواهینامه، ما تأیید می‌کنیم که فعالیت‌های ما با رعایت استانداردهای بین‌المللی مرتبط با ایمنی و سلامت حرفه‌ای انجام می‌شود و تلاش ما برای حفظ و بهبود شرایط ایمنی کارکنان، مورد توجه قرار می‌گیرد.

ما به عنوان یک تیم متعهد به بهبود مداوم و ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود، از این گواهینامه‌ها و پروانه‌های کسب برای تضمین استانداردهای بالای کیفیت و ایمنی استفاده می‌کنیم.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره هر یک از گواهینامه‌ها و پروانه‌های کسب، لطفاً با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 دیدگاه